19 Şubat 2011 Cumartesi

Line of vision

Bugün uzun süredir görmediğim bir arkadaşımla Taksime buluşmaya gittim. Şu Taksim gerçekten ilginç bir yer. Eskiden hiç sevmezdim. Çok kalabalık, tehlikeli gelirdi. Aslında eskiden daha dar düşünürdüm ve fazla heterojenlik hoşuma gitmezdi. Daha homojen, daha az bir kesime uygun olmalıydı bir mekan. benimle benzer zevklere sahip insanlar tarafından paylaşılmalıydı. Ne kadar farklılık varsa o kadar huzursuz olurdum. Ama sabit olmayan her şey gibi benimde bu anlayışım değişti. İnsanlardaki farklılıklar arttıkça daha çok izlemeye, gözlemlemeye başladım. Herkes de gördüğüm hoşuma giden parçaları, görüntüleri birleştirip kendime özgü bir hale getirdim. Bu daha keyifli bir durum halini almaya başladı. Neyse ya altı üstü o gün ne giydiğimden bahsedecektim ama konu konuyu açtı işte:)
Malum hava soğuk olduğu için olabildiğince kalın giyinmeye çalıştım. Ve iştee sonuç:)

Today, I went to Taksim to see my friend who I hadn't seen for a long time. Taksim is really interesting place where I didn't like in the past. It seem a very crowded and dangerous place. Actullay, I didn't like hetegoneous places result from my narrow thoughts. I felt anxious when there was a lot of differences between people.  HOWEVER, my narrow thoughts have begun to become more larger like everything which is not constant. I started to observe and watch  people more carefully that provide me large line sight and combine my observations particularly to me. Therefore these situations become more cheerful:) Anyway, I only want to show my dress but subjet opened the subject:)




Shirt: H&M, Hırka: Mango Kemer: Park Bravo, Eldiven Park Bravo, Pantolon: Mavi Jeans, Çizme: Matraş
Shirt: H&M, Cardigan: Mango,Belt: Park Bravo, Gloves: Park Bravo, Trousers: Mavi Jeans, Boots: Matraş


Ben eldivenlerimi çok seviyorum. Soğuk Kış günlerinde sıcacık tutuyor. İlgilenenler için yakından bir görünüm:
I love my gloves which keep my hands warmly in these cold winter days. A close view of my gloves:






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfalar

Hakkımda

Fotoğrafım
Sometimes stylish/Sometimes casual but always specific; Sometimes lover/Sometimes hater but always try to love; Sometimes dreamer/Sometimes realist but always in her world; Sometimes reckless/Sometimes conscious but always try to find treasure of universe; Sometimes happy/Sometimes unhappy but always try to find eternal happiness.....
Blogger tarafından desteklenmektedir.